پرده برقی ونیزی

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • مناسب  محیط  اداری ، تجاری و مسکونی
  • قابلیت تولید در ابعاد دلخواه
  • نصب آسان
  • قابلیت شستشو
  • تنوع در طرح و رنگ
  • امکان چاپ سفارشی
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

پرده برقی ونیزی

پرده  برقی  ونیزی یک راه حل شیک و مدرن برای انواع فضاها می باشد. پرده برقی ونیزی دارای مکانیزم موتوری می باشد که با فشار یک دکمه حرکت می کند .این پرده ها با کارایی فوق العاده ایی که دارند  انرژی را در محیط حفظ می کنند.

یکی از مزایای مهم پرده برقی ونیزی، قابلیت کنترل دقیق نور آن است. کاربران می توانند به راحتی میزان نور خورشید را که وارد اتاق می شود تنظیم کنند. همچنین می توان  پرده برقی ونیزی  را  با فناوری خانه هوشمند ادغام کرد.

 به کاربران این امکان  می دهد تا پرده های خود را با استفاده از دستورات صوتی یا برنامه های تلفن هوشمند کنترل کنند. با قابلیت تنظیم زمان‌بندی، کاربران می‌توانند باز و بسته کردن پرده‌های خود را بر اساس برنامه‌های روزمره خود به‌طور خودکار تنظیمات را از راه دور انجام دهند، حتی زمانی که از خانه دور هستند.

از نظر تعمیر و نگهداری، پرده برقی  ونیزی به حداقل نگهداری نیاز دارند و مکانیزم موتوری آن معمولاً به آرامی و بی صدا کار می کند. تمیز کردن روتین برای از بین بردن گرد و غبار ضروری می باشد،  این پرده ها در کلیه محیط ها اعم از تجاری ، اداری ، مسکونی بسیار کارایی دارد.

پرده برقی ونیزی  را می توانید  با طراحی های مختلفی انتخاب کنید تا طبق دکوراسیون فضایی که دارید به شماکاربران ارائه دهیم.

خرید انواع پرده برقی و سایر خدمات هوشمند سازی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!