پرده برقی شید

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • مناسب  محیط  اداری ، تجاری و مسکونی
  • قابلیت تولید در ابعاد دلخواه
  • امکان نصب به صورت سقفی و دیواری
  • نصب آسان
  • قابلیت شستشو
  • تنوع در طرح و رنگ
  • امکان چاپ سفارشی
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

پرده برقی شید

برای زیبا سازی فضای دکوراسیون داخلی منازل ، اماکن تجاری و اداری پرده برقی شید بهترین انتخاب می باشد. پرده شید درانواع مختلف ساده ، دو مکانیزم ، طرح دار ، چاپی ، سان اسکرین ، بلک اوت به عرضه می رسد. به  عنوان مثال اگر می خواهید جلوی نور را به طور کل را بگیرید از پرده شید بلک اوت استفاده نمایید. ولی اگر قصد دارید هنگام روز دید بیرون را داشته باشید و نور در فضای داخلی باشد از پرده های سان اسکرین استفاده نمایید.

پرده شید برقی  از یک لایه پارچه تشکیل می شود که به وسیله مکانیزم جمع شونده حول یک محور چرخیده  و به بالا جمع می شود. این مدل پرده ها از متریالی مانند پنبه ، کتان ، پلی استر و دیگر مواد به تولید می رسد. مکانیزم حرکتی آن مانند پرده زبرا جمع شونده می باشد.

کارایی اصلی این پرده برای جلوگیری از عبور نور و استفاده به عنوان پوشش زیرین پرده ها است. پرده برقی شید به صورت عمودی حرکت می کند . انواع مدل های پرده شید در دو حالت مکانیزم دستی و برقی عرضه می شود. مکانیزم دستی آن از زنجیر و گیربکس ساخته شده که با کشیدن زنجیر عمل جا به جایی  و تنظیم نور آن صورت می گیرد. در مکانیزم برقی آن پرده شید به موتور برقی مجهز شده است و در سه مدل ریموت کنترلی ، هوشمند و کلیدی به عرضه می رسد.که استفاده از هریک از این مدل ها مزایایی دارد.

خرید انواع پرده برقی و سایر کالای دیجیتال  با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!