پرده برقی زبرا

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • مناسب  محیط  اداری ، تجاری و مسکونی
  • قابلیت تولید در ابعاد دلخواه
  • نصب آسان
  • قابلیت شستشو
  • تنوع در طرح و رنگ
  • امکان چاپ سفارشی
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

پرده برقی زبرا

پرده برقی زبرا یکی از پرده های مدرن محسوب می شود این نوع پرده برخلاف پرده‌های سنتی، از طریق مکانیزم الکتریکی عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا سطح نور طبیعی وارد شده به اتاق را تنها با لمس یک دکمه یا از طریق کنترل از راه دور تنظیم کنند. .

یکی از ویژگی های برجسته پرده برقی زبرا، تطبیق پذیری آن در طراحی و عملکرد است. با ظاهری براق و مینیمال، این پرده ها با سبک های مختلف داخلی، اجرا می شود. علاوه بر این، آنها طیف وسیعی از مزایای عملی مانند بهره وری انرژی و کاهش نویز را ارائه می دهند.

پرده برقی زبرا با تنظیم موثر نور خورشید و عایق بودن در برابر صداهای بیرونی، به ایجاد محیط زندگی راحت و آرام تر کمک می کند. علاوه بر این، پرده‌های برقی زبرا را می‌توان با سیستم‌های خانه هوشمند ادغام کرد و هماهنگی یکپارچه با سایر دستگاه‌های خودکار را برای راحتی و کارایی افزایش می‌دهد. برای فضاهای مسکونی ، تجاری و اداری بسیار مناسب است. پرده برقی زبرا یک راه حل مدرن برای افزایش جذابیت زیبایی شناختی و عملکرد پنجره‌ها است.

این نوع پرده دارای  سیستم مکانیزه و خودکار است و بالاترین میزان کنترل نور در اختیار شما قرار می دهد.همچنین ظاهر زیبا و منحصر به فردی را دارد.

خرید انواع پرده برقی و سایر خدمات هوشمند سازی  با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!