پرده برقی رومن

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • مناسب  محیط  اداری ، تجاری و مسکونی
  • قابلیت تولید در ابعاد دلخواه
  • نصب آسان
  • قابلیت شستشو
  • تنوع در طرح و رنگ
  • امکان چاپ سفارشی
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

پرده برقی رومن

پرده برقی رومن یکی از پرده های مدرن محسوب می شود این نوع پرده برخلاف پرده‌های سنتی، از طریق مکانیزم الکتریکی عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا سطح نور طبیعی وارد شده به اتاق را تنها با لمس یک دکمه یا از طریق کنترل از راه دور تنظیم کنند. .

پرده برقی رومن به نوعی پرده های بسیار ساده گفته می شود که بدون آستر برای پشت پنجره انواع محیط ها اجرا می شود. برروی سطح این پرده ها چین خوردگی هایی ایجاد می شود تا باز و بسته شدن آن آسان و زیبا باشد. از مهمترین مزیت های پرده رومن متنوع بودن آن می باشد. تنوع در پرده رومن بسیار زیاد بوده و متناسب با هر دکوراسیون می توان نمونه های زیادی را انتخاب کرد.

پرده برقی رومن نسبت به سایر پرده ها متفاوت است. این تفاوت نه تنها در طرح و رنگ پارچه ها می باشد بلکه در ظاهر وساختار آن نیز مشاهد ه می شود. تفاوت اصلی این پرده ها در نوع دوخت و چین خوردگی هایی می باشد که در روی پارچه ایجاد می شود.

یکی از مزیت های پرده رومن تنظیم نور آن می باشد که با باز وبسته شدن آن می توان متناسب با نور موجود در محیط ، پرده ها را باز یا جمع کرد. این ویژگی برای محیط های کوچک که با کمبود فضا و همچنین نور مواجه می باشند یک مزیت مهم می باشد.

یکی از نشانه های پرده رومن می توان عدم وجود آستر در زیر پرده دانست زیرا به دلیل ضخامتی که دارند نیازی به آستری ندارد و همچنین پرده رومن برخلاف سایر پرده ها بسیار سبک می باشد.

خرید انواع پرده برقی و سایر خدمات هوشمند سازی  با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!