ریل پرده برقی خم

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • مقاومت بسیار بالا
  • سبک وزن
  • ابعاد گوناگون
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ریل پرده برقی خم

ریل پرده برقی خم با توجه به متریالی که دارد برای پرده های کناررو مناسب می باشد. این نوع ریل را برای پنجره های خمیده با استفاده از رابط های موجود مورد استفاده قرار می گیرد.

ریل پرده برقی خم یکی از قطعات مهم برای نصب و اتصال پرده برقی خم می باشد.این ریل  شرایطی را فراهم می کند که موتور ها با سرعت بالا و بدون مشکل عمل کند. ویژگی های بسیارزیاد و ارزنده ایی برای ریل پرده برقی خم وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ریل پرده برقی خم غالبا به دلیل ضخامت کنترل شده ایی که دارند از وزن کمی برخوردار هستند. این ویژگی باعث شده است که کاربران به راحتی آن را حمل و برروی دیوار نصب کنند.

از لحاظ طول ساختاری معمولا جوابگوی پنجره های با سایز بزرگ می باشد.

ریل پرده ها معمولا از جنس فلز بسیار مقاوم به تولید رسیده اند که در ساختار نهایی آن از رنگ استاتیک ضد زنگ استفاده شده است. تا در بلند مدت دچار زنگ زدگی و یا خوردگی نشود.

قیمت ریل پرده برقی تحت تاثیر عوامل زیادی می باشد که شامل: ابعاد و اندازه، جنس وکیفیت ساخت، نوع حرکت، توان موتور، قابلیت کنترل، محل تولید، عرضه و تقاضا، هزینه نصب و نگهداری

سیستم ریل پرده خم دارای انواع مختلفی نیز می باشد. و برای انواع پارچه های سبک ، شفاف و سنگین بسیار مناسب می باشد

خرید انواع ریل پرده برقی و سایر خدمات هوشمند سازی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!