دستگیره هوشمند هوم لاک مدل V200

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

نحوه باز شدن قفل درب

  • اثر انگشت
  • الکترونیکی
  • رمزدار
  • کلیددار
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل V200

امروزه یکی از بهترین تجهیزات در هوشمند سازی ساختمان ،دستگیره هوشمند هوم لاک مدلV200 است که امنیت خانه و یا شرکت شما را تامین می کند.

دستگیره هوشمند هوم لاک مدلV200 از  روش های متفاوتی می توان استفاده کرد. برای مثال می توان رمز عبور ، کارت و اثر انگشت نام برد یکی از ویژگی های بارزآن نیز کنترل از راه دور از طریق وای فای  می باشد.

دستگیره هوشمند هوم لاک مدلV200 دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت می باشد و صفحه ایی روی بدنه خود دارد. تا با استفاده از کلید لمسی بتوانید رمز عبور دلخواه خود را روی دستگیره هوشمند ثبت نمایید. علاوه بر آن دستگیره هوشمند هوم لاک مدلV200 با نزدیک کردن کارت و تگ مختص خود هم باز می شود. همچنین ظاهر بسیار شیک و لوکسی دارد.

نکته قابل توجه دیگر دستگیره هوشمند هوم لاک مدلV200 این است که شما می توانید گزارشات ورود و خروج افراد را دریافت نمایید. در ضمن در صورت قطعی اینترنت و اتمام شارژباتری دستگیره هوشمند هوم لاک مدلV200 می توانید از پاور بانک و یا شارژر  استفاده نمایید.

فروش انواع  دستگیره هوشمند و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!