دستگیره هوشمند هوم لاک مدل M250

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • اثر انگشت
  • الکترونیکی
  • رمز دار
  • کلیددار
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل M250

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل M250 با ارائه بالاترین و بهترین ویژگی امنیتی ، جایگزینی هوشمندانه برای قفل سنتی است. که آسایش و امنیت بیشتری به کاربران عزیز می بخشد. دستگیره هوشمند هوم لاک مدل 250 با توجه به نیاز بودجه شما با امکانات متنوعی مورد عرضه قرار می گیرد.

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل M250 با خانه هوشمند ادغام می شود که بخشی از سناریو ها را تعریف کند. این دستگیره کاربری آسان ، امنیت بالا ، طراحی زیبا و لوکس انتخابی ویژه برای خانه و یا شرکت شما می باشد.این دستگیره دارای ویژگی های بسیار زیادی است که به ان اشاره می کنیم. باز و بسته شدن با اثر انگشت(حد اکثر 100 عدد)، امکان باز و بسته شدن با کارت های آر اف آی دی (حد اکثر 100 عدد)، قابلیت باز وبسته شدن با رمز عبور(حد اکثر 100 عدد)، دو عدد کلید فیزیکی (ضد سرقت با گرید سوپر بی یا امنیت بانکی)، امکان کنترل و دسترسی با استفاده از نرم افزر موبایل تی یو وای ای، ظرفیت ذخیره سازی تا 300 کاربر (9 کاربر ادمین و 291 کاربر عادی)

می توان با استفاده از اپلیکیشن دستگیره هوشمند هوم لاک مدل M250 ، اثر انگشت تمامی اعضای خانواده را در آن ثبت کرد. همچنین با اطلاع دادن به کاربر تمامی ورودی ها و خروجی ها پیغامی در اپلیکیشن خانه هوشمند ظاهر می شود و به کاربر اطلاع رسانی می شود. این دستگیره علاوه بر امنیت و آسایش زیبایی بی نظری در فضای ورودی شما ایجاد می کند.مشخصات این دستگیره به شرح زیر می باشد.

صفحه نمایش دیس پلی اسکرین

باتری لتیومی قابل شارژ

تعویض باتری حدود 18 ماه

ولتاژ کاری 7.2 تا 8.4 ولت

تتظیم محیط کاری بین 20 تا 65 درجه سانتی گراد

تنظیم رطوبت محیط کاری بین 10 تا 90 درصد

وزن 4.1 کیلو گرم

ابعاد آن 420*75*60

خرید انواع دستگیره هوشمند و سایر خدمات هوشمند سازی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!