دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F400

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

نحوه باز شدن قفل

  • اثر انگشت
  • الکترونیکی
  • رمزدار
  • کلیددار
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F400

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F400  از مزایا و امکانات بسیار بالایی برخوردار است. این دستگیره علاوه بر امنیت ظاهری بسیار شیک و زیبایی دارد.

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F400 بروی کلیه درب ها ی چوبی ام دی اف  و ضد سرقت قابل نصب است و می توان بدون نیاز به داشتن کلید با استفاده از اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن کف دست ، رمز عبور ، کارت ان اف اس و یا اپلیکیشن موبایل درب ورودی را باز کنید.

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F400  را می توان به روش های متفاوتی باز کرد که شامل استفاده از اثر انگشت (100 کاربر) پی ای ال، تشخیص چهره ، اسکن کف دست ، کارت عبور (100 کاربر) ، وارد کردن رمز عبور (100 کاربر) اپلیکیشن موبایل ، کلید سنتی ضد سرقت (2 عدد) می باشد. همچنین این دستگیره امکانات بسیار بالایی از جمله داشتن دوربین دید درشب که در بیرونی دستگیره تعبیه شده است. که تصویر جلوی درب واحد نمایشگر قسمت داخلی دستگیره نمایش داده می شود و امکانات ضبط تصاویر و یا فیلم بر روی کارت حافظه تعبیه شده در قفل فراهم می باشد. علاوه بر آن با فشردن زنگ روی قفل تصویر مراجعه کننده به واحد مسکونی یا اداری به گوشی همراه مالکین در هر کجای دنیا که باشند ارسال می شود و در صورت نمایل مالکین می توانند درب واحد خود را باز کنند. این قابلیت باعث افزایش امنیت برای مالکین می باشد.

 قفل هوشمند هوم لاک مدل اف 400 امکانات بالایی از قبیل تشخیص چهره ، امکان باز کردن قفل هوشمند از طریق رمز عبور و یا کارت، دارای دو دوربین با لامپ اینفرارید، قابلیت اضافه کردن اعداد قبلو و بعد از پسورد اصلی برای افزایش امنیت ، گزارش دهی تاریخچه بازو بسته شدن درب توسط اعضا خانه ، امنیت بالای قفل درب هوشمند، گرفتن عکس و ذخیره آن در حافظه ، ارسال عکس برروی اپلیکیشن موبایل ، دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ ریال کارکرد بین 3 تا 6 ماه با هر بار شارژ کامل باطری، نمایشگر میزان باطری و هشدار کاهش باطری، دارای حالت های مختلف (Mode) جهت استفاده آسان و افزایش ایمنی قفل ، دارای قفل شب خواب ، امکان باز کردن قفل با کلید در مواقع اضطراری، قابل استفاده با دستیار های هوشمند google home ,AmazonAlexa

فروش انواع  دستگیره هوشمند و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!