دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F300

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

نحوه باز شدن قفل

  • اثر انگشت
  • الکترونیکی
  • رمزدار
  • کلیددار
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F300

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F300 دارای امکانات بسیار بالایی است که باعث امنیت و  آسایش می شود. علاوه بر آن ظاهری بسیار شیک و لوکسی دارد. قفل هوشمند اف 300 با توجه به ویژگی ها و ضرایب امنیتی که دارد و با توجه به بودجه مورد نظر کاربران از امکانات و ویژگی های زیادی برخوردار است.

قفل هوشمند هوم لاک مدل F300 با روش های زیادی میتوان باز و بسته کرد که شامل تشخیص چهره ، اثر انگشت ، کارت های (RFID) ، رمز عبور ، کلید فیزیکی، اپلیکیشن موبایل UsmartGo  همچنین می توانید اثر انگشت تمامی اعضای خانواده را ثبت کنید . این قفل تمامی ورود و خروج را به اطلاع مالکین می دهد و در صورت باز شدن ناخواسته درب به کاربران اطلاع رسانی می کند.

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F300 از ویژگی های بسیار بالایی برخوردار است که شامل دوربین، چشمی دیجیتال ، باتری لیتیومی قابل شارژ، دمای محیط کاری بین منفی بیست تا شصت و پنج درجه سانتی گراد، رطوبت کاری 10 تا 90 درصد ،  دارای زنگ روی قفل (ِDoor Bell) ابعاد دستگیره 240*90*24

دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F300 دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت است . به صورتی که با وارد کردن مکرر اطلاعات اشتباه دستگیره هوشمند هوم لاک مدل F300 غیر فعال می شود. از ویژگی های بارز این قفل می توان دوربین و چشمی آن اشاره کرد که با زنگ زدن که برروی قفل است تصویر شخص مراجعه کننده برای کاربران از طریق اپلیکیشن نمایش داده می شود.

با داشتن  قفل هوشمند هوم لاک مدل F300 دیگر نیازی به زنگ درب واحد نیست چرا که  بر روی آن یک زنگ تعبیه شده است.همچنین برروی این دستگیره قفل کودک هم تعبیه شده است که در قسمت داخلی آن می باشد.که درب توسط کودک باز نشود.

حسگر اثر انگشت سه بعدی دستگیره هوشمند با سرعت عملکرد کمتر از سه ثانیه در حال اجرا می شود و همچنین با وجود نور پس زمینه صفحه کلید ، در تاریکی معطل نمی مانید این نور به شما کمک می کند که در پشت درب معل  نمانید.

این دستگیره قابلیت های بسیار بالایی را دارد که شامل امکان نصب بروی تمامی درب ها از جمله درب چوبی ، فلزی ، یو پی وی سی و درب های امنیتی ضد سرقت، دارای شارژ ذخیره و یا اضطراری، ارسال گزارش هنگام ورود و خروج ، کنترل از راه دور توسط وای فای ، باتری لیتیومی شارژی، صفحه لمسی ، هشدار برای کم شدن باتری و نمایش در صد شارژ ، سیستم تایید هویت و سیستم امنیتی دو مرحله ایی ،شخصی سازی منو، اتصال به شبکه هوشمند خانه ، دارای دوربین و مانیتور ، باز کردن قفل درب با کارت، کد ، اثر انگشت ، کلید مکانیکی ، نرم افزار کنترل توسط تلفن همراه ، قفل سه زبانه فولادی ضد سرقت همراه با شب بند ، قابلیت فرمان به زبانه های قفل ضد سرقت ، باز کردن قفل از طریق رمز یکبار مصرف ، گزارش دهی از دستگاه یا نرم افزار ، دارای زنگ لمسی برروی خود صفحه

خرید انواع دستگیره هوشمند و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت از  شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!