درب پارکینگ اتوماتیک

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • عملکرد کنترل از راه دور
  • مکانیک دستی داخلی در صورت قطع برق
  • عملکرد بی صدا
  • چراغ اتوماتیک
  • مقاومت عالی در برابر آب و هوا با یک عایق بندی فشرده سازی لاستیکی
  • پروفیل دور 77 میلی متر
  • رول درب 300 میلی متری
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

درب پارکینگ اتوماتیک

درب پارکینگ اتوماتیک یکی از پر کاربرد ترین درب هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.درب اتوماتیک سبکی مدرن از درب های ورودی است که روند باز وبسته شدن بسیار آسان می باشد.

امنیت یکی از نیاز های اساسی در هر جامعه ایی  است. درب های اتوماتیک پارکینگ علاوه بر راحتی ، امنیت را هم نیز افزایش می دهد. نکات مهمی که برای باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ باید در نظر داشت به شرح زیر می باشد.

  • مسقف بودن یا نبودن پار کینگ
  • شیوه رفت و امد خودرو ها به داخل پارکینگ
  • میزان تردد خودروها

با توجه به موارد ذکر شده می توان درب پارکینگ خود را انتخاب کرد.

درب پارکینگ اتوماتیک به سه بخش تقسیم بندی می شوند. درب پارکینگ هیدرو لیکی ، پنوماتیک و گیر بکسی  که این سه مدل با تو جه به پارکینگ خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته نمونه های متفاوتی برای درب پارکینگ وجود دارد که درب های معرفی شده تنها بخشی از درب های اتوماتیک پارکینگ می باشد.

درب پارکینگ اتوماتیک برای افزایش راحتی و ایمنی پارکینگ طراحی شده است. این درها از سنسورها و مکانیسم های پیشرفته برای باز و بسته شدن خودکار استفاده می کنند و ورود و خروج راحتی را برای وسایل نقلیه فراهم می کنند. مجهز به حسگرهای حرکتی، حضور وسایل نقلیه نزدیک را تشخیص می‌دهند و باعث می‌شوند که درب به آرامی باز شود و دسترسی آسان به محل‌های پارک را امکان‌پذیر می‌کند.

یکی از مزایای کلیدی درب های اتوماتیک پارکینگ، توانایی آنها در بهینه سازی استفاده از فضا در سازه های پارکینگ است. این ویژگی صرفه جویی در فضا به ویژه در محیط های شهری که فضای پارک محدود است سودمند است. علاوه بر این، درب های اتوماتیک پارکینگ را می توان برای تناسب با سبک ها و پیکربندی های مختلف معماری سفارشی کرد..

علاوه بر این، درب پارکینگ اتوماتیک با فراهم کردن دسترسی کنترل شده به مناطق پارکینگ به افزایش امنیت کمک می کنند. این درب ها مجهز به ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند کارت‌خوان‌ها یا اسکنرهای بیومتریک هستند و این اطمینان را می‌دهند که فقط افراد مجاز می‌توانند وارد مناطق پارکینگ شوند. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، خرابکاری و سرقت کمک می کند و در نتیجه از وسایل نقلیه و اموال محافظت می کند. علاوه بر این، با ادغام سیستم‌های مانیتورینگ از راه دور، مدیران تسهیلات می‌توانند بر عملیات پارکینگ در زمان واقعی نظارت داشته باشند،. به طور کلی، درب های اتوماتیک پارکینگ یک راه حل پیچیده است که نه تنها راحتی و کارایی را بهبود می بخشد، بلکه امنیت در پارکینگ ها را نیز افزایش می دهد. هشدارهایی در مورد هرگونه فعالیت یا تخلف غیرمعمول دریافت کنند و در صورت لزوم اقدام فوری انجام دهند

درب‌های پارکینگ کنترلی به‌صورت عمودی باز می‌شوند و فضای بسیار کمی را در داخل پارکینگ  شما اشغال می کنند که به 300 میلی‌متر فضای آزاد در بالا نیاز دارد و پروفیل جانبی 2×70 میلی‌متر برای درهای تا عرض 3.5 متر و 2×90 میلی‌متر برای درهایی با عرض بیش از 3.5 متر عرضه می‌شود.

خرید انواع درب اتوماتیک پارکینگ و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!