جک پارکینگ سیماران فراز 4S

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

 

  • قابل استفاده برای درب های تا 350 کیلوگرم
  • قرار دادن ترمینال جداگانه برای قفل برقی بدون نیاز به کارت مل
  • فست کلوز(بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی )
  • قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت جداگانه و تایم گذر
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

جک پارکینگ سیماران فراز 4S

جک پارکینگ سیماران فراز 4S با قابلیت باز شدن رو به بیرون و داخل و میزان تردد مناسب برای ساختمان های تا ۳۶ واحد است که برای اکثر ساختمان های مسکونی قابلیت نصب دارد . کیفیت این جک از ساخت و بسته بندی آن مشخص است و از پشتیبانی نصب در تمامی شهر های ایران بخوردار است. این نوع از درب اتوماتیک با نیروی موتور برقی کوچکی که داخل جک به کار گرفته شده است کار می کنند، این نیرو از جک ها به گیر بکس منتقل شده و نهایتا باعث حرکت درب می شود.

از بزرگترین مزایای درب اتوماتیک گیر بکسی جدا بودن بخش مکانیکی و الکترونیکی ، تابلو فرمان کوچک و نیاز کم به سرویس و نگهداری می باشد. به دلیل کارکرد چرخ دنده ها ، استهلاک سیستم نسبت به سیستم های هیدرولیکی بالاتر بوده و آسیب پذیری آن در برابر فشار بیشتر است. از معروف ترین جک های الکترو مکانیک می توان جک پرتکو و جک سیماران را معرفی کرد.

جک پارکینگ سیماران فراز 4S ساخت کشور ایران می باشد. شرکت سیماران در 20 سال پیش توانسته تمام ملزومات و قطعات این جک را بومی سازی کند. این جک پارکینگی فراز اس توانایی برقی کردن هر درب دو لنگه تا عرض 5 متر و وزن 640 کیلوگرم را دارد.تفوت عمده ظاهری جک ایتالیایی و ایرانی سیماران فارق از متریالی که از آن استفاده شده در چگونگی قرار گیری موتور در انتهای جک می باشد. که در مدل پرتکو ایتالیایی رو به بالا و در مدل فراز رو به پایین است. البته در جک پارکینگ سیماران فراز 4S از کلید خلاص کن سوئیچی استفاده کرده است. که امنیت بالایی دارد.

خرید انواع جک و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!