جک پارکینگ سیماران فراز 4M

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • قدرت هر لنگه تا 270 کیلوگرم
  • ظاهر مشابه فراز P با موتور ایرانی 280 وات
  • قابلیت نصب قفل برقی بدون نیاز به کارت مل
  • قرار دادن ترمینال جداگانه برای قفل برقی بدون نیاز به کارت مل
  • فست کلوز (بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی)
  • قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت جداگانه و تایم گذر پیاده یا نفر رو
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

جک پارکینگ سیماران فراز 4M

جک پارکینگ سیماران فراز 4M که با مهندسی دقیق و مواد درجه یک ساخته شده است و باعث شده ایمنی در کار را تضمین کند. ساختار قوی و سیستم هیدرولیک پیشرفته آن، پارکینگ و بازیابی وسایل نقلیه روان و ایمن را امکان پذیر می کند و تجربه و راحتی کاربر را افزایش می دهد. جک پارکینگی سیماران فراز4 ام  با داشتن طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی از جمله مکانیسم های قفل خودکار و کنترل های مبتنی بر حسگر، ایمنی خودروها و کاربران را در اولویت قرار می دهد و آرامش خاطر را در محیط های پارکینگ با تراکم بالا فراهم می کند.

جک پارکینگ سیماران فراز 4M به دلیل کیفیت در عملکرد ترمز گیری و نرمی و بی صدا بودن و قیمت اقتصادی  آن در زمره جک های پر طرفدار ایرانی است. این جک پارکینگی دارای خلاص کن آلنی می باشد که در زمان قطعی برق می توان از این طریق درب را باز یا بسته نمود. خلاص کن های سوییچی امنیت بهتری دارند . جک جک پارکینگ سیماران فراز 4Mمی توان در جهت درب های پارکینگی که هر لنگه آن نهایتا 2.75 باشد و حد اکثر وزن 260 کیلو گرمی برای هر لنگه می باشد.

بازوهای جک پارکینگ سیماران فراز 4M کاملا مناسب برای مکان های مسکونی و اداری می باشد. سیستم موتوری این سری از بازو های جدید فراز باعث شده است که میله ماردونی روانتر حرکت کند که این امر موجب شده فعالیت آن بسیار کم صدا باشد و حرکتی یکنواخت و بدون ضربه را پدید آورده است.

یکی دیگر از ویژگی های جک پارکینگ سیماران فراز 4M استفاده از سیستم دو سرعته می باشد. به این معنی است که هنگام باز و بسته شدن هرچه به انتها نزدیک می شود سرعتش کمتر می شود. تا درب به آرامی بسته شود و موجب آزار اذیت احتمالی همسایگان در ساعات مختلف شبانه روز نشود. برای خلاص کردن این در زمان قطعی برق می توان از آلن استفاده کرد.

بازو های جک پارکینگ سیماران فراز 4M دارای شفت ۴۰ سانتی متری ایت که توان مصرفی ۲۸۰ وات دارد و قدرتی معادل ۲۷۰ کیلو گرم در هر لنگه درب وارد می نماید. البته این بازوها در حد اکثر عرض درب که ۲.۵ متر است نصب شود این فشار را تحمل می کند و با کم شدن عرض درب قدرت جک نیز افزایش پیدا می کند. شفت ۴۰ سانتی متری باعث می شود که این بازو مناسب اکثر درب های بازار باشد و حتی بتوان از آن برای درب های رو به بیرون استفاده کرد. موتور این جک به مانند مدل ۴S رو به پایین است و قسمت خلاص کن آن بالای موتور و نزدیک پایه عقب جک قرار گرفته است.

خلاص کن این جک از نوع آلنی است و در مقابل دو محصول دیگر سیماران ۴L  و ۴S که هر دو سوئیچی بودند یک گام رو به عقب است. البته نمی توان گفت که استفاده از اآلن یک نقص است چرا که جک های پر فروش خارجی نیز این سیستم را استفاده می کنند.جنس بازو های فراز 4M تماما فلز و شفت آن استیل است تا در مواقع بارانی که رطوبت ایجاد می شود زنگ نمی نزند. مشخصات موتوری جک سیماران فراز 4M این است که موتور این جک دقیقا همانی است که این شرکت قبلا در فراز ۴L استفاده نموده است .

خرید انواع جک و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!