جک پارکینگ سیماران فراز 4L

بدون دیدگاه

ویژگی های محصول

  • ظاهر جدید الگو گرفته از لیدر 4 پروتکو
  • حرکت یکنواخت،بی صدا و بدون ضربه
  • قابلیت اتصال به قفل برقی
  • بازوی قفل شونده , مقاوم در برابر فشار مخالف
  • حرکت یکنواخت , بی صدا و بدون ضربه
  • استفاده از دو سرعت اولیه و ثانویه در هنگام باز و بسته شدن
  • مناسب برای اماکن پر تردد
  • بسته شدن درب پس از زمان تعیین شده
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

جک پارکینگ سیماران فراز 4L

جک پارکینگ سیماران فراز 4L با ظاهری همانند جک ایتالیایی پرتکو و با کیفیت بی همتا تولید و عرضه می شود که از لحاظ کارایی یک گزینه ایده آل دربین مدل های جک درب پارکینگ ایرانی به شمار می آید.

جک پارکینگی سیماران  فراز 4 ال با مواد مرغوب و مهندسی دقیق ساخته شده است و همچنین ایمنی را تضمین می کند. ساختار مستحکم و سیستم هیدرولیک هوشمند آن و عملکرد نرم  ایمنی را ممکن می‌سازد و به خودروها اجازه می‌دهد به راحتی پارک انجام شود. این سیستم مجهز به ویژگی های ایمنی مانند مکانیسم های قفل خودکار و کنترل های مبتنی بر حسگر برای جلوگیری از حوادث و اطمینان به کاربر است. جک پارکینگ سیماران فراز 4 ال  در مجتمع‌های مسکونی، ساختمان‌های تجاری یا پارکینگ‌های عمومی نصب می شود، راه‌حلی راحت و کم‌هزینه برای بهینه‌سازی زیرساخت پارکینگ ارائه می‌دهد.

بازو های جک درب اتوماتیک سیماران فراز 4 ال کاملا مناسب برای استفاده در مکان های مسکونی و اداری می باشد . سیستم موتوری این سری از بازوهای جدید فراز باعث شده است که میله ماردونی روانتر حرکت کند که این امر موجب شده فعالیت ان بسیار کم صدا باشد و حرکتی یکنواخت و بدون ضربه را پدید آورده است.

موتور طراحی شده در جک پارکینگ فراز 4 ال بسیار بی صدا و بدون ضربه می باشد و موقع بسته شدن درب مانند بعضی از جک ها ضربه وارد نمی کند این خود موجب کاهش صدا هنگام بسته شدن درب می شود.

خرید انواع جک پارکینگ و سایر کالای دیجیتال  با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!