درب کشویی توکار چوبی

ویژگی های محصول

  • مدرن و جذاب
  • بهینه سازی در فضای موجود
  • طرح و رنگ متنوع
ارسال رایگان

ارسال فوری

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فروش مستقیم و بدون واسطه

فروش مستقیم و بدون واسطه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

درب کشویی توکار چوبی

درب کشویی توکار چوبی از جمله درب های مدرنی است که در کنار بهینه سازی فضای موجود ، جلوه زیبایی به فضای داخلی می دهد. طراحی نوآورانه ی این درب ها باعث شده است تا علاوه بر فضاهای کوچک و محدود ، در سایر محیط های بزرگ استفاده  شود .

به طور کلی هر مکانیزم درب ریلی توسط ریل و قرقره هایی که کنار دیوار قرار دارند حرکت می کنند و یا باز و بسته می شوند. اما مکانیزم درب کشویی توکار چوبی در بین دو دیوار قرار گرفته و مخفی می شود. درب کشویی توکار چوبی توسط کلاف آهنی قاب بندی می شود و به کمک ریل و یراق الاتی که برروی آن نصب می گردد به صورت کشویی حرکت می کند. یکی دیگر از مکانیزم های درب کشویی توکار چوبی داشتن سیستم آرام بند است. پس درب به آرامی باز می شود و با سرعت به چارچوب برخورد نمی کند.

این درب برای اتاق خواب ، پذیرایی ، سرویس بهداشتی، ادارات ، بسیار مناسب می باشد. از مزایای درب کشویی تو کار میتوان صرفه جویی در فضا  ، شکل دهی به دکوراسیون داخلی ، مخفی کردن فضا ،ترتیب و نظم ، بالا بردن ارزش ملک نام برد.

فروش انواع درب کشویی و سایر کالای هوشمند و برقی با بهترین کیفیت در شرکت صدرا سازه ، برای راهنمایی بیشتر راجع به محصول  می توانید از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه در انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید

با شماره 09122193357 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تماس را پر کنید!